عکس های 7 شهر طلایی امپراتوری باستان !!!

نخستین کاشفان: نخستین اسپانیاییهایی که در آرزوی کشف اسطوره ها و ثروتهای بزرگ وارد قاره امریکا شدند، در جست وجوی هفت شهر قیمتی، شمال مکزیک را در نوردیدند. تصویر: سیلوهای "سانتا مونیکا" در تاکوالچه واقع در منطقه زاکاتکاس مکزیک.



سبد سیمی MainStays 2011

سبد سیمی MainStays 2011

دسته لوازم زیردسته لوازم منزل

سبد لباس ، اسباب بازی و ... سیمی MainStays 2011

بسیار زیبا ، بادوام و با کیفیت

محکم و جادار

دارای درب

قابل شستشو

قابل استفاده در حمام ، آشپزخانه ، اتاق کودک و ...

مناسب برای نگهداری پوشاک ، اسباب بازی کودکان ، لوازم منزل و .....




بسیار سبک





فروشنده: قرون

قیمت: 11,700 تومان

درصد :3

روش خرید: برای خرید سبد سیمی MainStays 2011، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید سبد سیمی MainStays 2011


برای دیدن سایر محصولات این فروشنده اینجا کلیک کنید.

هفت شهر طلا: قصه شهرهای طلایی از اواخر قرن هفتم میلادی با فتح اندلس بدست مسلمانان از جمله شهر مریدا در جنوب اسپانیا رایج شد. بنا به حکایات، هفت اسقف شهر در آن هنگام از محل گریختند تا از گنجینه های شهرهای طلایی حفاظت کنند. چند قرن بعد،‌قاره امریکا توسط "کریستف کلمب" فرستاده دربار اسپانیا کشف شد و در آنجا بود که نجات یافتگان از این سفر دراز و دشوار دریایی، از وجود هفت شهر ساخته شده با طلا در قاره امریکا آگاه گشتند. تصویر، معدن طلای گوادالوپه را در گواناخواتو مکزیک نشان می‌دهد که امروز به زمین گلف تبدیل شده است.


عالیجناب باسکی: ده سال پس از سقوط تنوچتیتلان، یک قاضی عالیرتبه از باسک اسپانیا به نام "کروگا" به قاره نو یا همان امریکا قدم نهاد. اولین اقدام او، به گفته اسپانیاییها، محاکمه پیشینیان خود به خاطر بدرفتاری با سرخپوستان بود. سلسله اقدامات او و نمودار حرکتش در مکزیک بعدها به عنوان "راه عالیجناب کروگای باسکی" معروف شد. این راه در واقع بخشی از تاریخ درخشان قوم آزتک را در امریکای مرکزی به نمایش می‌گذارد. در تصویر، یک نقاشی را از دوران حضور قاضی باسکی در سرزمین آزتکها موسوم به "تاریخ میچواکان" می‌بینید.

راه کروگا: تاکنون مولفان گوناگون تلاش کرده اند تا مسیری را که کروگا در منطقه "میچواکان" مکزیک پیمود و در جریان آن به تبلیغ مسیحیت پرداخت، ترسیم کنند و در این زمینه، 11 نقشه راه را تهیه کرده‌اند. کروگای اسپانیایی که در سال 1470 تولد یافته بود، در سال 1565 درگذشت و به دلیل فعالیتهایش به پاسدار بزرگ حقوق و نخستین اسقف جامعه سرخپوستان شهرت یافت. تصویر: ماهیگیران جزیره خانتزیو مکزیک در حال استفاده از تورهای پروانه ای، جایی که هنوز ریشه در تاریخ آزتکها و پوتوسی دارد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد